Лифтілерді ұстау жөніндегі келісімшартты ЖШС «АлматыЛифт» -пен жасастық, ол лифттерге қатысты барлық жұмыстарды дербес жүргізеді. Лифтілердің жұмысына қатысты шағымдар түбіртекте көрсетілген телефон бойынша қабылданады: 397-79-26, 397-77-70 Қызметтік лифт операторының тікелей, тәулік бойы телефоны: 8 708 972 28 41. АЛСЕКО түбіртегі бойынша есептеулерді де өздері жасайды. Тариф 13,60 теңге / ш.м. (Техникалық қызмет көрсету және профилактикалық жұмыстар – техникалық қызмет көрсету және профилактикалық жұмыстар) жалпыға бірдей болып табылады және Монополияға қарсы комитетпен бекітіледі. Ол элеваторларды электрмен жабдықтауға төлемді қамтымайды – бұл тариф тұрақты емес және әрбір лифтте орнатылған есептегіш көрсеткіштері негізінде есептеледі, 2-ші қабаттан жоғары тұрған әрбір пәтерге пропорционалды түрде бөлінеді.
Кезекші жарықталу
Бұл мөлшерлеме тұрақты емес және ай сайын бізбен есептеледі: барлық 14 үйдің жалпы электр энергиясын тұтынуы – барлық пәтерлердің электр есептегіштерінің көрсеткіштері – КСК-ның үй-жайлары мен тұрғындардың электр есептегіштерін өлшеу – 24 элеватордың электрлік өлшеу құралдарының саны / пәтерлер саны. Басқаша айтқанда, жарықтандырудың өзіндік құны кіреберістерді (автоматты), жертөлелерді, шатырларды (қажет болған жағдайда), трансформаторлардың жұмысынан шыққан шығынды қамтиды. Бұл төлемге көшелерді жарықтандыру кірмейді – төлемді қала төлейді.
Подъездерді тазалау
әрбір подъезде аптасына 1 рет/ айына 4 рет ылғалды жинау жүргізіледі, бірінші қабаттар мен лифтілер күн сайын тазаланады.
ПОДЪЕЗД тазалау кестесі
Үйдің №
Апта күні
5
дүйсенбі
10
дүйсенбі
15
дүйсенбі
9
сейсенбі
12
сейсенбі
1
сейсенбі
2
сәрсенбі
3
сәрсенбі
4
сәрсенбі
7
бейсенбі
14
бейсенбі
13
жұма
8
жұма
АЛСЕКО түбіртектерінде коммуналдық төлемдердің дұрыстығы туралы
Электр қуатының көрсеткішін алған соң ЖШС «АлматыЭнергоСбыт» -тан жеке шоттар ашылғанға дейін, шығындарын уақытша біз есептейміз. Келешекте көрсеткішті алу АҚ «AЖК» бақылаушыларының нұсқаулары алынады. Сізге АЛСЕКО-дан төлем туралы түбіртекті алғаннан кейін, индикаторларды өзіңіз тексергеніңіз жөн, ал сәйкессіздіктер болса озіңіз дұрыс нұсқауларыңызды көрсетіп, олар үшін ақы төлесеңіз болады.
Сондай-ақ, суық және ыстық су үшін төлемдер үшін – индикаторларды тексеріп, есептеулерге сәйкес етіп төлеуге тура келеді, алайда қателіктердің себептерін және түбіртекті түзету үшін ЖШС «КТС» инженерлерімен хабарласуыңыз керек.
Домофондарды орнату және қызмет көрсету туралы келісімшартты ЖШС «ВИДОМ» жасайды, ол кіру есіктеріне және есіктерді жабуға байланысты барлық жұмыстарды өз бетімен жүргізеді. АЛСЕКО түбіртегіндегі есептеулерді де өздері жасайды. Қандай да бір келіспеушілік туындаған жағдайда, телефон арқылы тікелей қоңырау шалыңыз: Домофондардың жұмысына талаптар, жөндеу жұмыстарына, оның ішінде есіктер мен есіктерді жабу туралы өтініштер түбіртекте көрсетілген телефондар бойынша қабылданады: 395-71-74, 317-70-87
Бейнебақылау
Қазіргі уақытта бейнебақылау тәулік бойы жүргізіледі, камералардың жалпы саны – 48. Бейнебақылау камераларынан жазбаның көшірмесін алу үшін Сервистік компания офисіне – ЖШС «КомпанияТехСервис»-ке 15 үйге хабарласыңыз. Жақын арада біздің тұрғын үй кешеніміз «Қауіпсіз қала» жалпы қалалық жүйесіне қосылады,камералардың жалпы саны 200-ге дейін жетеді. Төлем сомасы өзгеріссіз қалады.
Күрделі күрделі жөндеу жұмыстарына қатысты
«Тұрғын үй қатынастары туралы» ҚР Заңына сәйкес есептеудің бұл түрі міндетті болып табылады. Жинақтаушы зейнетақы қорына жарналар сомасы «АО «ИО КИК» ипотекалық ұйымы» пәтерлер иесімен келісім бойынша және тұрғын үй кешенінің тұрғындарының жалпы жиналысында бекітілген 5 теңге / ш.м. көлемінде.Жинақтаушы зейнетақы қорын ЖШС «КомпанияТехСервис» ұйым жасайды, оған жинақталған қаражат үй иелерімен келісім бойынша үйді күрделі жөндеу мақсатымен ғана пайдаланылуы мүмкін. Жинақ ақшасының мөлшерін эксплуатациялық компанияға хабарласып біле аласыздар.
Тұрғын үйді ұстауға жұмсалатын шығындар
Тұрғын үйді күтіп-ұстауға арналған ай сайынғы жарналардың мөлшерін Жалғыз пәтер иесі – «Ипотекалық ұйым» КИК-пен келісу және 2017 жылдың 1 шілдесінде өткізілген тұрғындардың жалпы жиналысымен бекітілген. Осы кездесуде осы тарифтің құрамдас бөліктері туралы толық түсініктер берілген. Бұдан басқа, бұл тариф техникалық қызмет көрсету шартында көрсетілген, Атлетикалық ауыл калашығының әр бір пәтер жалға алушысы өз қолымен бұл келісімді растады. Біз оған кіретінін тағы да еске сала кетейік:
Тұрғын үйді күтіп ұстау үшін ай сайынғы төлемге енгізілген тегін қызметтер мен жұмыстар тізімі.
24 сағаттық жедел жәрдем қызметін ұйымдастыру және пайдалану
Апаттар мен сумен жабдықтау, канализация және электрмен жабдықтауға байланысты төтенше жағдайларды жою.
Пәтерлерде (ванна, раковиналар, араластырғыштар, дәретхана табақтары және т.б.) санитарлық-тұрмыстық техниканы ауыстыру және орнату мүмкіндігі.
Кешенді қондырғыларды орнату (джакузи және т.б.) жасалмайды.
Подъездердің, қоғамдық орындардың ағымдағы жөндеуі. (Входные группы -жылына кем дегенде 1 рет)
Қосымша жәшіктерді, орындықтарды, ойын алаңдарын жөндеу, сатып алу және орнату, автомобильдерден қоршауларды орнату.(По необходимости, по согласованию с Общественным советом ЖК)
Тұрғын үй өрт сөндіру құралдары жұмыс тәртібі мен толықтығын қамтамасыз ету. (14 қабатты үйлерде)
Кешен аумағында жалпы жұмыстарын тұрғындардың сұраулары мен өтініштері бойынша (асфальт, кәріз жүйесі, қоршаулар және т.б.)
Жалпы үйдегі есептегіштерді жөндеу және ауыстыру, сорғыларды, трансформаторларды күшейту
Пошта жәшіктерін (жәшіктерді) орналастыру, жарнамалық стендтер ілу.
Тұрмыстық қоқысты шығаратын арнайы контейнерлер алаңдарын күн сайын тазалау.
Қысқы кезеңде жылу пункттерін дайындау, жылыту жүйесін тазарту, өшіру клапандарын тексеру, клапандарды ауыстыру.
Қысқы кезеңге жалпы үй инженерлік жүйелерін дайындау.
Ғимараттың шатырын тазалау және қызмет көрсету
Ғимараттың жертөлелері мен техникалық қабаттарын тазалау және қызмет көрсету.
Сыртқы ұйымдар көрсететін қызметтерді үйлестіру және сапасы мен толықтығын бақылау
Тұрғындардың жөндеу жұмыстарының дұрыстығы мен заңдылығына мониторинг жүргізу, тиісті шараларды қабылдау.
«Атлетикалық ауыл» қалашығындағы тұрғындардың тұрғылықты жерінің тұру ережелерін сақтауын қадағалау.
Үйде қосалқы жүйелерді ұстау.
Жалпы желдету жүйелерін ұстау
Ағынды сулар мен аршалық жүйелерді тазалау.
Бірыңғай электр есептегіштерін, жылу есептегіштерін, суық суды көрсеткіштерін алу. (қажет болған жағдайда)
Мерекелер мен мерекелерге арналған жалпы алаңдарды безендіру (сұратуы бойынша)
Лампаларды, қозғалыс сенсорларын, қосқыштарды, есік тұтқаларын ауыстыру, қоғамдық орындарда жетілдіру элементтерін жөндеу.
Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі бекіткен қолданыстағы нормативтік-құқықтық және әдістемелік құжаттарға сәйкес дезинфекциялау, дератизациялау және дезинсекция жұмыстарын ұйымдастыру (саңырауқұлақтар, тышқандар, масалардың, бүргеулердің және т.б.).
Жалпы электрмен қамтамасыз ету жүйелерін, сумен жабдықтауды, жылумен жабдықтауды, кәрізді және өрт қауіпсіздігін қамтамасыз ету жүйелерін жүргізу бойынша техникалық қызмет көрсету (орнату, егер мұндайлар талап етуі бойынша тиісті мемлекеттік органдар).
Тұрғындардың жедел ақпарат алу үшін веб-сайтты сатып алу және қолдау.
Тұрғындардың жедел ақпарат алуы үшін WhatsApp-чатының ұйымдастырылуы және қызмет көрсетуі.
Тұрғындардың өтініші бойынша басқа жұмыстар мен қызметтер
Ескерту: 2-тармақ бойынша жұмыстарды орындау. жұмыс уақытында жүргізіледі: дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9-00-ден 18-00-ге дейін, жұмыс уақытынан тыс уақытта апаттық жұмыстар жүргізіледі. Жұмыстар тапсырыс берушінің материалдарынан жасалады.
Неліктен біз көгалдарды суармаймыз?
Тұрғын үй кешенін көгалдандыру, сондай-ақ аулаларды, кірме жолдарды, автотұрақтарды тазалау ЖШС «КомпанияТехСервис» жауапкершілігі аймағына кірмейді оны 26 үйде орналасқан ЖШС «Спорт құрылымдары дирекциясы» жүзеге асырады.
Ауладағы кейбір шамдар жұмыс істемейді, неге?
Аулаларды Жарықтандыру ЖШС «Спорт құрылымдары дирекциясы»-ның қалалық бюджетінен төленеді, кейбір шамдардың қосылмауы үнемдеу себебі. Тұрғындардан аулалар мен кірме жолдардын жарықтандыру үшін төлем алынбайды.
Менің өтінімім неге орындалмайды?
Жөндеуге арналған барлық өтініштер тек қана 8 777 207-16-61 диспетчерлік телефондары арқылы түскі үзіліс 13-тен 14 уақытымен сағат 09-тен 18-ге дейін жұмыс уақытында қабылданады.Дүйсенбіден сенбіге дейін жексенбі демалыс күні.
Төтенше жағдайда 8-747-583-71-34 телефоны бойынша жұмыс уақытынан тыс апаттық жағдайларда. Жөндеуге кез-келген өтініш, ақаулық туралы хабарландыруды арнайы журналда диспетчер енгізеді, ол бізге өтініштің орындалуын бақылауға мүмкіндік береді.
Әрбір тапсырыс үшін қатаң уақыт кестесі орнатылған.
Өтінімдердің уақтылы және толық орындалуын бақылауды «КомпанияТехСервис» ЖШС директоры жүзеге асырады. Біз көрсеткеннен басқа кез-келген жолмен берілетін шағымдар бақылаудан алынады. Сіз өзіңізді өтініміңізді диспетчерлік қызметке қоңырау шалып, алғашқы қоңыраудың уақытын және күнін айтып телефон арқылы тексере аласыз.
Жертөлені жалға аламын ба?
«Атлетикалық ауыл» тұрғын үй ғимараттарында орналасқан жертөлелер инженерлік өмірді қолдау жүйелерін автоматтандыруға және белгілі рұқсаты жоқ адамдардың кіріп шығуына тыйым салынады. Жертөлелерде ешкімге қоймалар жоқ. Мәкенің жақын досы болсаңыз да, немесе Закеңнің қарындасы болсаңызда.
Егер аулада бұзақылар бар немесе қоғамдық тәртіпті бұзса не болады?
Мұндай жағдайларда Сізге полицияға 102-ке телефон шала отырып хабарласыңыз. ЖШС «КомпанрияТехСервис» құзыреті қоғамдық тәртіпті қадағалауды қамтымайды.
Неліктен біреу кіреберісте қоқыс тастайды және біз оны тазаламаймыз?
Біріншіден біз оны тазалаймыз, үлкен қоқыстарды тазалау үшін үнемі іздестіру бізде мүмкінді жоқ және олай жасауды қажет етпейді. Егер сіз кіреберісте немесе басқа жерде қоқыс сөмкенің бар екенін көріп қалсаңыз онда біздің нөмірлерге хабарласып шақырыңыз біз оны тазалаймыз.
Естеріңізге сала кетейік, ең алдымен, бұл иелерінің өздері – бұл тәртіпті және қарапайым тазалық нормаларын сақтауға, ал тазартқыштардың міндеті апта сайын тазартылады.
Дегенмен, сіз кіретін жерге ешкім көрмей тұрғанда тастауға болады деп ойлаған қоқыстарыңызды алып тастаймыз.
Менің пәтерімде тышқандар, тарақандар, өрмекшілер және т.б. кеміргіштер жүр- бұл жағдайда не істеу керек?
Әрбір тұрғын өз пәтерінде кеміргіштерді немесе жәндіктерді өз бетінше уландыруға тиіс. Қызмет көрсетуші компанияның міндеттері кеміргіштер мен жәндіктерді тек қоғамдық орындарда – жертөлелерде және техникалық бөлмелерде уландыруға міндетті.
Егер сіз тышқандар емес егеуқұйрықтарды байқасаңыз, – диспетчерлік кеңсеге қоңырау шалыңыз, біз тексереміз және қажет болған жағдайда кезексіз дератизация өткіземіз.
Біз сізді «ұстап беруге» шақырмаймыз – бұл әділетсіз және жиіркенішті. Сізге өз құқықтарыңыздың бұзылу фактілері туралы хабарлауға шақырамыз, мысалы, біреу ортақ және сіз кіретін подъезді ластаған кезде.
Мен балконға терезе мен торларды орнатқым келеді. Не істеуім керек?
Алдымен 12-ші үйде ЖШС «КомпанияТехСервис» Сервистік компания кеңсесіне келіп өтініш жазыңыз. Сізге тұрғын үй иесі – «ИК« КИК» мақұлдаған жоба шығарылады және сіз жобаға дәл сәйкес балконды жабуға немесе торларды орнатуға міндеттісіз.
Сәйкес келмеген жағдайда дұрыс орнатылмаған құрылымдарды бөлшектеу керек. Сіз озіңіз торларға немесе терезелерге тапсырыс бере аласыз, оны біз қадағаламаймыз.